ثبت شکایت


اگر از آشپز های ما نسبت به سفارشتان ناراضی هستید یا کمبودی حس کردید لطفاً ما را از طریق فرم نظر سنجی که برای هر غذا تهیه شده ، مطلع سازید.

برای ارتقاء رسیدگی به شکایات و گزارش گیری ، ثبت درخواست ها به صورت اینترنتی انجام می گیرد.
در این صورت شما می توانید در مرکز ارتباط با مشتریان از طریق لینک زیر نظرات ، انتقادات یا شکایات خود را ثبت نمایید.
سیستم ارتباط با مشتریان

ارسال پیامک شما می توانید با ما از طریق شماره پیامکی 09137930910 در ارتباط باشید.

ارسال ایمیل شما می توانید از طریق ایمیل pasmart.co@gmail.com با ما در ارتباط باشید.